16 декември 2015 г.

Mixmedia

Все още ми трябва много време за настройка, за да се заема с реализацията на някоя микс медия идея.


Реших обаче, че ще направя още едно АТС за коледната размяна и най-сетне ще се включа в празнично вълшебното предизвикателство в Картишока.
Речено - сторено и то на един дъх.
Предварително си бях направила едно листче с релефни снежинки (докато пробвах дали става за шаблон отпадъкът от изрязаните с щанца снежинки - ами става си). От въпросното листче откъснах и ползвах единия ъгъл. Останалият фон си е обикновен бял картон. Борчето е на Тим Холц, а мечето е от един печат, който ползвам за първи път и не му знам марката - не е много детайлен, но пък е идеален за бърз paper piecing.
Всичко е порядъчно омазано с лепило - купила съм си някакво за дърво от Кауфланд, дето при някаква промоция нямаше и левче. И не че нямам прозрачен гел, просто по-отпред беше лепилото. Затъмняването на крайчетата направих с пигментно мастило още в началото. Е, пропуснала съм някакъв участък, но ще твърдя, че е нарочно! Накрая пък лепнах няколко камъчета за разкош и сложих перлена точка на i -то.
И всичко това за около час :-) ... и една нощ го оставих да си съхне на воля.

1 коментар:

  1. Тече, топла мечешка прегръдка от мен, затова че се осмеляваш да се пробваш :) и се забавляваш с нас във вълшебното и празнично предизвикателство.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...