24 декември 2015 г.

Бурканче в балон

Наскоро ми попадна една снимка на шишенце, напъхано в син балон на снежинки. Очите ми останаха.
Почти без да искам ползвах идеята - понякога съдбата така подрежда нещата, че нещата просто се случват.
Поръчах си "колба за декорация", че много ми хареса в магазинчето на Руми. Само една, за да я видя на живо. Взех я и на връщане влязох в едно магазинче да си купя цигари. И представете си продават балони на снежинки. Вярно всичките бяха кремави и въпреки ровенето ми в иначе прозрачния съд не се показа нито един в различен цвят, още по-малко син!

Ако кажа, че напъхването в балона е много лесно ще излъжа, но пък не беше и много трудно. Внимавах да не остава затворен въздух и понеже в следствие на разпъването снежинките бяха доста деформирани отне известно време да ги върна към правилната им форма. Декорацията съобразих с цвета на балона и съм много горда с получения резултат.  На капачката пък залепих една от глинените снежинки, които сама направих - малко счупена и кривичка, но пък моя си. Понеже бурканчето е полупрозрачно може да му се придаде цвят с пълнежа - аз сложих сини бонбони, защото много ми хареса синия балон от вдъхновяващата снимка и естествено защото обичам синьо.

На всички, които надничате тук желая светли, топли и весели празници!
Честито Рождество!




2 коментара:

  1. Весела и уютна Коледа и на теб :)Крайният резултат е супер ефектен , но само ти може да си толкова щура ,че да се занимаваш да напъхваш буркан в балон :)Целувкииии !

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...