4 юли 2022 г.

Бебешките ми неволи


Ей така не бях правила.
Братовчедка ми си поръча две бебешки картички за момиченца със срок "когато станат". Между други поети ангажименти направих първата и въпреки че не бях много доволна все пак можех да я счета за почти готова... 
Бях доволна, че е с различни облачета и понеже доста натежаха обмислях да добавя цветчета. Малко наляво ми идваше името, та и този визуален дефект щях да компенсирам с тях... докато не дойде ред на втората картичка.
Отворих съобщението с имената на бебетата, за да видя какво ще пиша и УЖАС! ... това първото не било Никол, а Натали! Как съм изпаднала в такава заблуда нямам никаква идея, но вместо да правя вотрата картичка аз "разглобявах" тази и я преправях.
В крайна сметка успях да спася елементите, включително основата с декорацията вътре и отзад. Намалих броя на облачетата, смених шрифта и центрирах името по-добре. Получи се, ама дано не ми се случва пак такова приключение!
Най-много си харесвам гърба, където се кипри "подписът" ми.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...