21 юни 2021 г.

Монохромно

 

Започнах първия си албум - много изчистен, но за сметка на това с (оказа се) доста големи размери - 27х23см. Със сигурност ще го покажа като стане готов. Причината да го спомена е, че когато се наложи да направя картичка за пенсионирането на колежка всички извадени заради въпросния албум материали бяха в бяло и пепел от рози.

Хич не се и чудих какви цветове да ползвам за картичката. Рамката също бях подготвила заради албума... остана ми само да я сглобя.

Цветята са прекрасни - чакат си реда вече доста време и съм много доволна от дебютното им изпълнение.

Сложих я в плик с прозорче и панделка- доволна съм! Рядко ми се случва да правя нещо без изисквания и ограничения, така както на мен ми се ще.

Снимките са ужасни ПАК.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...