26 септември 2020 г.

Картичка за юбилей



И за тази трябваше да реагирам бързо.

Приятелка си я пожела в последния момент (като не открила нищо, което да ѝ грабне окото по магазините)... поне нямаше претенции - каза само че е за жена, за 50 годишнина и за кога да е готова - нито за елементи, нито за цветове ме насочи. 

Аз тази "лейди" съм я правила два пъти, все в бордо.  Реших, че ми е време да сменя гамата и заложих на сиво-розовата. Зеленото се появи накрая. Не знам кой какво вижда на екрана си, но  сивото в действителност малко клони към зелено, а розовото е наситвно, ама не крещящо. 

Имам няколко плочки, изрязващи фон и май досега съм ползвала само една със снежинки - е, тази сега ми прилегна. Заради нейният размер обаче и картичката стана малко по-голяма от стандартна А6. 

Пък това дето на снимката прилича на перли всъщност не е - камъчета са с хамелеоново покритие и доста силен гланц - от тези, дето са пълни със силикон и ги лепя с поялник, пирограф или ютия.

Вътре съвсем набегом залепих туй-онуй останало неизползвано отпред - напоследък се хващам че ентусиазмът ми не стига за някаква по-специална декорация на вътрешността. Ама може и да е заради бързането... или поне ми се иска да вярвам че е за това.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...