1 октомври 2019 г.

За майстора


И тази беше трудна - мама си я пожела за рождения ден на приятел, който сам си майстори всичко - и в градината и в къщата. Затова искаше да е като за майстор с инструменти (разни най-разнообразни). Аз имам малко градински... обаче както се вижда не се стигна до тях.
Пак търсих картинка, ама след ОНЯ ловец вече директно си търсех оцветявка. Принтерът ме предаде отново и идеята за пейпър пийсинг отлетя... наложи ми се да оцветявам!
Като за мен не е зле, даже е почти добре, ама като цяло има още мнооого какво да се желае. И не стига че аз трудно се справям, ами и напечатаното все ми мажеше с черно и ми цапаше картона - затова изрязах картинката по контурите... след два дни борба бях готова да започна отначало. Мама обаче каза " Аууу, много е хубава" и аз се отказах от следващи експерименти - залепих си елементите и това е - леко нескопосана, ама пък иначе майсторска картичка 😉.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...