18 септември 2019 г.

Пак гълъбчета

Тази е подобна на една миналогодишна, ама съвсем бегло. Трябваше да има златисто и да е с гълъбчета.


И понеже аз тези с многото елементи си ги харесвам захванах пак такава... ама не ми потръгна много - сменях цветовете няколко пъти и накрая налепих тези. Обаче май щеше да е по-добре с оранжево вместо вишнево.
Момичето за което я правих ми е много на сърце и затова исках да е много-много хубава, тя си я хареса, ама аз някак не съм съвсем доволна от себе си. Затова пък плика стана супер и май вече масово ще правя такива - хем е лесно хем елегантно - него си го харесвам много.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...