1 февруари 2019 г.

Бебе Стефан



Тези реших да ги покажа на рождения ми ден, нищо че нямат общо с този повод.
Преди няколко години правих три картички при раждането на баткото Алексанндър. Явно са си ги харесали достатъчно, че да ме потърсят и този път.
Новото бебе е Стефан (очевидно кръстено на мен!... шегувам се). И за да са сезонни неговите картички мама пожела този път да е без щъркел, че още не са долетели и фонът да е на снежинки. Искаше да има повече цвят, та затова тегелите и буквите не са сини а ярко оранжеви... лесно е когато поръчителят знае какво иска.
Идеята за трите картички е двете да се подарят на бабите и дядовците, комплектовани вътре със снимка на Стефчо и текст, а третата да си остане в семейството.
Реших вътре вместо ъгълчета за снимки да направя джобчета, декорирани с нещо напомнящо снежинки. Разбира се съобразих размера със стандартния 9х13см и стана симпатично... обаче като пъхнах НЕкартонено листче увисваше в горната част и се наложи да измисля как да фиксирам при вече готови картички. Превъртях  доста идеи (копче, снежинка, оранжева лентичка, ъгълчета...) и както обикновено най-простичката спечели - сложих асиметрично малки полукръгчета, които дискретно да свършат работата. Показаха ми ги вече със снимка вместо бялото листче и съм много удовлетворена!
За пликовете ползвах дъска за биговане - първа ми е - сдобих се с нея съвсем наскоро и знаех че имам нужда, ама не знаех колко много ще ме улесни и сега се чудя как съм живяла до сега без нея ;).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...