23 декември 2018 г.

Снежни човеци


Страхотна щанца - знам, че все така казвам, ама то си е съвсем логично - нали си купувам това което харесвам :).
Трите муцунки могат да се ползват както поотделно така и заедно.
Тази картичка направих за играта познай автора и както обикновено хич не съм се мъчила да се крия или да се правя на някой друг. Такава беше първата ми идея и почти от раз ми се получи. За фон смятах да сложа дизайнерска хартия, но понеже си мисля че най-подходящата е в онова блокче, дето съм го скрила от себе си реших да си направя фона сама. Два печата снежинка и единия от двата ми оксида, дето си е почти зелен и фонът стана точно какъвто ми трябваше. Естествено има какво да се желае относно качество на отпечатъците, НО аз ще твърдя, че нарочно някои снежинки не са цели. Вътрешността оформих по същия начин и толкова ми хареса, че и следващата картичка с тези човечета я направих така.
Сложих този надпис, който най-добре ми пасна на свободното място.
Който познал - познал, който не - друг път :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...