21 ноември 2017 г.

Бебешко

Ей за това си купих и по-големия слон! Да мога да ги ползвам двата в комбинация - големия отпред, а малкия вътре.
Картичката е почти като тази, за едно съседско бебче. Още една ще покажа тези дни за същия младеж.
Балонът е от друг шаблон със слонче... така на първо четене се сещам за 6 различни слона в колекцията ми шаблони... от тях 2 не съм ползвала със сигурност.
И друг път съм споменавала за точките - много ми харесва как пълнят картичките. А ги продават "за маникюр", което ми се вижда доста странно при положение, че са пълни със силикон. Аз ги лепя с поялник или ютия през лист хартия за около 3 секунди.
Толкова засега, чао и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...