6 януари 2017 г.

Елените

Ей, ама такъв хубав сняг на парцали вали!
Нямаше коледна размяна на АТС-та... ама аз все пак направих две серии.
Първата с овцете вече я показах. Тази смятах да е по-дълга и докато си чакаше продължението Коледа мина...
Първата картичка е със сглобен елен, втората с напечатан (и изрязан на ръка), а третата с онзи толкова  любим лос на Cottage cutz.

Надписът NOEL е на Sizzix.
Избрах типично коледни цветове и допълнения, че тази година не ми се случи да направя много коледни неща... заложих най-вече на шейкърчетата, които се оказаха леко пристрастяващи за мен (може би не много леко).
И докато съм на темата с елените ето и две мини тагчета, които направих за подаръците на моите момчета от баба им. Щанцата е от китайските - комплект две супер сладки малки тагчета и един много хубав буркан.
Не се сетих да ги снимам завършени - със звънчета нанизани на вързанките.
Мисля че вече показах всичко миналогодишно.
Остава да открия новия сезон, че се задават едни рождени дни...
Хайде, до скоро!

5 коментара:

  1. Мислих просто да се усмихна, ама не става. Много са сладки всички еленчета!Шалчетата дето им се развяват са чудни, както и оформлението! :)

    ОтговорИзтриване
  2. А чак сега видях и как се прави еленче от жираф и снежен човек! Невъобразимо!

    ОтговорИзтриване
  3. Станаха и на мен любими , тия еленчета!!!Третият се намърда и при мен, от някогоподарен, догодина ще чакам да ми ги пратиш, може и без шейната, с оня , дебелия...:) !!!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...