20 декември 2016 г.

Crazy birds

Имам си шашави пилета!
Толкова ги харесах като ги видях за първи път, представени от Tim Holtz!
Само можех да си мечтая за тях, докато братовчедка ми не ме попита какво да ми донесе като си идва от Щатите.
Отишла в крафт магазина и се ошашавила съвсем :-).
Е, очевидно пилетата си пожелах! Историята как се търсят едни пилета в магазина е доста забавна. Забравила да вземе номера на артикула, не знае името на серията, както и дизайнера... та само по една картинка... и на всичкото отгоре като и казах че има печати в комплекта решила че са в кутия, щото нали печатите си имат дръжки...
Той и мъжът ѝ търсел, без даже да е видял картинката - види пиле и носи да ѝ
го покаже! В крайна сметка точно на края на силите им все пак ги открили без да се налага да се връщат в магазина по-подготвени.
Комплектът който си избрах е този и има печати на три от пилетата + няколко надписа, контурни щанци и една папка за релеф. Това което виждате е пробата - нямаше как да не ги започна веднага... нищо че беше към 2 през нощта :-).
Няма такъв кеф... Tim Holtz!... какво друго да кажа?!?
Надписаът не е от комплекта - просто ми пасна.
И ето още две шейкърчета, непоказани до сега, но вече раздадени и зарадвали племенниците.
Това е... стават чудеса по Коледа!

И тях ще покажа в КФП - 320, при Иренка... както тя ме подсети.

1 коментар:

  1. Честито, Тече! Този щурчо ми е особено любим и на мен :) И шейкърчетата са чуднички. Дали няма да успееш до довечера да ги "метнеш" при Картичкофурии?
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...