26 април 2016 г.

Драконът - първо издание

От магазинчето на Бо и по-точно от плевенския му гастрол се сдобих с няколко много ценни нещица. Едно от тях беше печат със малък, летящ,  супер сладък дракон с пеперуди. Веднага като се прибрах го пробвах - влюбването не знам кога се случи - май беше от пръв поглед. Първо направих един зелен, който чака да му дойде ред и повод и да заеме мястото си на някоя картичка.
Розови кръгове на черен фон и току що залепен дракон.
Зад кориците - част от щанците
Този е вторият. Отдавна започнах декорацията на фабрично много грозните корици на един албум в който да подредя част от щанците си. И не че очаквах да стане много красив - реших че по-зле няма как да стане и се втурнах да изпробвам няколко бои (черната е за тебеширена дъска), кракле, и няколко шаблона- част от които съм си правила сама. Хич не са зле и те.
Бях стигнала до черно на едри розови точки (или май кръгове ще е по-правилно да се каже) и почти навсякъде разхвърляни разни перлени мотиви от шаблоните дето даже не помня с боя или паста съм мазала по тампона.
Съвсем явно беше недовършено, ама пък нямах бърза работа и си бях решила да продължа когато ми се яви вдъхновение или поне идея заслужаваща си цапането.Е, с дракона дойде и вдъхновението.
Вече със сенки, бълбучета и печати
С тънък бял контур около дракона
Избрах си цветовете и го лепнах, където реших че е подходящо. Надписът е от любимите ми и избирах между "lucky" и "wishes" - избрах вторият само защото ми хареса повече как стои чисто визуално. Лакирах, което малко промени цветовете на самия дракон и оставих пак да отлежи. Не че и така не ставаше, ама явно изборът ми на цветове не се оказа много удачен и ми седеше леко монотонно и не достатъчно контрастно. Исках нещо да грабва погледа - биваше да е дракончето, ама за него вече ми изглеждаше късно.
Вече и с цветчета. Готово!
След лака вече не знаех как да направя нещо като сянка, която да подчертае картинката и минах около контура с бял туш - вярно подчерта се, ама не ми хареса достатъчно. Опитах с бяла акрилна боя и доста вода и смятам че се получи.
 След това с перлена паста и пак самоделен мой шаблон направих "бълбучетата". После понацапах с печати розовите кръгове. Ръката лак този път ми беше от полза, защото няколко пъти успях да измия мастилото (когато не ми харесваше избраният печат или позицията). Със сребърна вакс паста омазах краищата на корицата и малко около дракона и пеперудите. Отпечатах и няколко бели пукнатини на черното, но при последвалото лакиране почти се заличиха.
Накрая налепих им тук там цветчета, а точките за тичинки изрязах с мъничкия пеперуден шаблон - оказа се с много полезни отпадъци иначе самата пеперуда не ми харесва.
Този път и аз като оная жаба дето видяла, че подковават коня и вдигнала крак направих снимка на използваните материали (на почти всичките). Със сигурност отначало не знаех какво ще се получи. Доволна съм от резултата, въпреки че има доста неща, които бих променила или по-скоро пропуснала. Така или иначе с кеф си го ползвам и всеки път като го погледна се усмихвам.
Използваните матреиали
Ще я покажа в ММКартишок. Имах известни съмнения дали е достатъчно по темата, обаче има контраст, има и малко мистерия - много малко, но все пак има. Така че - там съм!

8 коментара:

  1. Страхотен органайзер си си направила и дракончето е много сладко.
    Поздрави,
    Кали

    ОтговорИзтриване
  2. Личи, че си била на кеф. Дракона е много сладък!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво, Стеф! Супер сладко е станала корицата! Много ме радва снимката ти на използваните материали. ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Ехеее, на дракона много му прилича този цвят! Харесваааам....

    ОтговорИзтриване
  5. Мили мои, много ви благодаря!

    ОтговорИзтриване
  6. И аз харесвам :) И вземай по-често да правиш микс медия в размери по-големи от АТС...Отива ти <3

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна идея за розово драконче и страхотно изпълнение, Супер! Крайния резултат е просто перфектен!

    ОтговорИзтриване
  8. Еха... Много ми хареса! Чудесно бонбонено произведение :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...