17 март 2016 г.

Рицарят на глухарчето

Тя хареса котето-рицар (по-точно валентинката с него) и много, ама много обича глухарчета. Когато си пожела такава картичка - в два екземпляра - реших, че точно така ще ги персонализирам - като сменя цветето с глухарче. Глухарчето е на Мигито, ползвах по-малкото. Ето какво се получи:
Тя идеята лесно ми дойде и бързо се възприе, но техническата част не ми се случи толкова бързо.
 Успешната комбинация се оказа зелено мастило с бяла пудра. Няколко други опита не ме устройваха - или стояха грубо или бяха невидими.
Отвътре избрах мишока с цветята - не мога да се спра просто...
И всичко вървеше по план, докато не дойде редът на Български пощи. Няма да изпадам в детайли, но вместо на 8 март да са при получателката те пристигнаха чак на 14-ти, тъкмо когато вече ги бях отписала и смятах да ги започвам отново. Е, поне пристигнаха... но този случай ще ми е за поука.
Хайде, до скоро!

3 коментара:

  1. Много са сладки и красиви.
    Съчувствам Ви, че имате проблеми с БГ пощи. Случва се чат-пат и е доста неприятно. В eBay ли ги продавате? ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Не, за приятелка са картичките :-)
      А с БГ пощи не бих казала че имам проблеми, точно чат-пат се случва по нещо... ама то е достатъчно за да знам, че не мога да разчитам на тях, когато бързам.

      Изтриване
  2. Много са сладурски! Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...