9 февруари 2016 г.

Just for fun

Скоро не си бях играла с котета, но Руми ме сдоби с този сладур и направих картичката просто ей така за кеф и за усмивка. От много скъпото ми другарче Вили пък получих акварелни маркери и трябваше да ги пробвам ВЕДНАГА! Никакви такива сухи тренировки - направо омазах положението! (за да разберете за какво говоря вижте рибата) И не за да се оправдавам - аз съм си невинна по подразбиране - глосито е виновно. Преди него си беше много хубаво оцветено даже!
Рамките с двоен шев от магазинчето на Бо са просто върхът! Както се вижда започвам да режа и не мога да спра :-)
За първи път ползвам и пъзелчето - толкова го харесвам, а все не ми прилягаше да влезе в употреба. 
От вътрешната страна мишоци! Не мога да им се нарадвам :-)
Хайде, усмихнете се и вие!

2 коментара:

  1. Ох, големи сладури и котето и пилетата и мишлетата :)! Усмихнаха ме!

    ОтговорИзтриване
  2. ..че какво й е на рибата? - тя е мокра..
    Браво за картичката!
    Чудесно настроение!
    Успех!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...