28 август 2015 г.

Снежна Коледа

В последния ден УСПЯХ! 
Фоновете на снежинки станаха на един дъх - гесо, шаблон на Memory box и светло синя акрилна боя. Мислех по стара традиция да ги завърша с еленчета и снежни човеци... но явно не съм била много убедена, щом чакаха незавършени почти месец. До снощи, когато реших че ако не ги направя преди края на предизвикателството рискувам да ги подмятам още няколко месеца. И чак като се заех се сетих за страхотните клончета на Тим Холц, от които съм ползвала веднъж само едното и реших - с тях ще са първите ми коледни АТС-та за тази година.
Тази с имела ми е любимата - може би заради захарните плодчета  и клончето, което ми е най на сърце.
 И звездичките не бях ползвала и надписа...
 Ползвах и един напукан печат на Мигито - ефекта стана страхотен като лед, но понеже после мазах и с прозрачен гел и наръсих с брокат ... на снимките не личи много. На тази от последната снимка броката е върху гесо - ама прозрачното повече ми харесва!
Има какво да се желае - все пак с микс медията се познаваме бегло и не съм много уверена, че знам какво да ползвам когато искам да постигна точно този ефект, който се върти в главата ми. Това е и причината да не се вижда сняг натрупан по клончетата - не посмях даже да пробвам да не взема да ги съсипя (то не че щеше да е някаква загуба голяма, де).

Хайде довиждане!

1 коментар:

  1. Добра серия коледни АТС-та почваш, Тече :) Хайде до декември все така да ти се получават. На мен пък със звездичките ми е любимото.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...