5 септември 2014 г.

Изненадааа!

Днес ще покажа първия си опит в декупажа.
Рядко харесвам декупаж. Може би защото в желанието си да покажат много техники момичетата претрупват нещата, може и да не е заради това :-).
Факт е обаче, че техниката има много потенциал и отдавна ми се върти в главата поне да пробвам и ако може да избягам от монотонността, която напоследък ме е налегнала.
Импулс ми даде и спечеленият от Картишок (благодарение на Снежи) курс при Двете елши. Като гледах клипчетата някак мацането с акрилни боички ми се видя много привлекателно :-).
Все още не съм се обзавела с кой знае колко материали, но все от някъде трябва да се започне, нали!
И така взех една кутийка от автършейв STR8 и мазането започна. Първо я ошкурих и после нанесох не знам колко слоя синя боя.
И релеф трябваше да направя ЕСТЕСТВЕНО! Нямам шаблони - спасих положението с един изрязан бордюр на Sizzix - коледен е, ама не му личи много :-). Мацах с акрилен кит и релефът ми стана една идея по-релефен от нужното. След поредната ръка синя боя поошкурих повърхността му и ми хареса как изглежда - повече с него не съм се занимавала.
Сматах да украся с хартия "етикета" - така щях да скрия релефните букви НО все пак реших да продължа експеримента и преминах към операция "антирелеф" - отново с акрилния кит. Оказа се много добър - съхне бързо и при това не се пука. При мен се оказа, че и краклето "не се пука", ама няма да се оплаквам сега! Отдавам го на собствената си неопитност и се надявам някой ден да ми се получи.
Та да се върна на празната (и вече почти изгладена) рамка на етикета. След като реших, че ще я запълня със залепена салфетка - като ще е декупаж да е декупаж - тръгнах с няколко идеи: Контрастна с червени макове или синьо-коледна. Излишно е да казвам, че имам достатъчно голям избор на салфетки и по двете теми, НО ровейки попаднах на салфетка с кученца и до там!
Сега... не че искам да се хваля, но много добре се справих със залепянето :-D.
Последният акцент, колкото и недодялан да е ми е много любим - лапичките. Искаше си ги кученцето, а се оказа че нямам нищо подходящо и за това си изрязах печат от гумичка. В интерес на истината Вили ми предложи брадс с лапичка, който е релефен и може да се ползва като печат, но реших че лапичките, които съм виждала до момента са все котешки а аз искам кучешки!
Толкова много не съм писала не знам от кога - май ми е време вече да спра, а?
Последно - все още не смея да я лакирам, за да не я объркам - така си ми харесва!
Ще се включа с нея в декупажното предизвикателство на Мигито в КФ - на олимпийски принцип.
Хайде, до скоро!


11 коментара:

  1. хи-хи Тече, харесват ми твоите експерименти. Ще дойдеш и ти в моя отбор. Не в кучешкия разбира се :) а в онзи, с вечно омазаните пръсти с боя.

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, твоите красиви творения ми пълнят душата. А коментарите ти в други блогове съвсем :) Ако можеше да изкоментираш и работата ми ( с която печеля пари,де, че картичките нещо съм ги пратила в девета глуха, цена нямаше да имаш. :) Поздравления за стилната кутия! Чак ми се дощя и аз да си изработя една:)

    ОтговорИзтриване
  3. Тече, от тук нататък спретваш "лабораторията" и експерименти до зори. При такива чудесни резултати, как иначе? Много ми хареса тази кутийка, и цвят, и релеф, пък за стъпчиците... думи нямам. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends. love a beautiful thing.

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления за експеримента! Нямам спомен за несполучлив твой, давай смело!

    ОтговорИзтриване
  6. А ми, Тече, освен да те насърча... :)
    Супер сладко се е получила кутийката. Чакам с нетърпение следващия декупаж. ;)

    ОтговорИзтриване
  7. О, Стеф, браво на теб! Страхотен първи опит! Лапичките са супер сладки!

    ОтговорИзтриване
  8. Имало значи живот в блог-пространството :-)
    Много ви благодаря, мили момичета за насърчението! Целувам ви!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Много я обичам тази твоята "Неволя"..ама какви работи майстори само...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Едни му казват "неволя", други "бръмбари в главата"... :-)

      Изтриване
  10. И не че някой ме пита, но аз да си кажа - лакирах я. Използвах някакъв акрилен лак "полумат". Малко се промени цветът и бялото като че ли ми жълтее леко, освен това леко се забелязват мазанките на четката и някак не седи вече така кадифена... не откривам по-точна дума. Като цяло не е зле, но ще има още мнооого да се уча!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...