20 юни 2013 г.

Baby boy

Трябваше да реагирам бързо и реших да е нещо по-простичко... и да, простичко е, но при мен нещата не стават бързо! Отново две вечери редих хартийки и цветлета, докато стана това:
Съжалявам за нощните снимки - нали се сещате светло синьо и червено са цветовете. Хартията е от "Hello Sweet Baby" на Marianne Design  и е страхотна - не само това листче, а цялото блокче. Водното конче ми е подарък от Злати и това е дебюта му... много си го харесвам и ще го виждате и в бъдеще. Този път съм го намазала със светлосин лак за нокти - идея нямам защо съм го купила, няма шанс да се лакирам с него, но пък това приложение много ми харесва.
Ръчичките са отзад на картичката, а за вътрешността най-после ползвах един шаблон, който имам от месеци и все нещо не се отдаваше да го използвам.
Нямам какво да кажа повече, освен че получателите си я харесаха => и аз съм доволна :-)

Craftin Desert Divas - Red, White & Blue
До скоро!

3 коментара:

  1. Много ми харесва :)) и водното конче и ръчичките. Тях как ги направи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ръчичките са от това комплектче печати:

      http://armstrongshop.com/product/5018/artemio-dizaynerska-kolektsia-pechati-7-5h9-5sm.html

      купих си го точно за да ги слагам по бебешки картички и съм много доволна, наистина седят много сладко.

      Изтриване
  2. Thank you so much for joining us at Craftin Desert Divas “Red, White & Blue“ Linky Party. New Linky Party starts Monday hope you will join us again!!

    Tara
    Craftin Desert Diva's

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...