26 април 2012 г.

Видео урок 1

Здравейте,
Направих първия си истински видео урок! Не е изключено да се окаже и последен, но това е друга тема...
Вижте го

Когато видях предизвикателството на Мария първата ми мисъл беше "това не е за мен", но идеята да има уроци на български ми е много близка, а от опит знам, че видео уроците са най-лесно смилаеми. И някак подсъзнателно започнах да обмислям възможни теми...
Държа да отбележа, че това е техника, която не съм измислила аз, но е най-добрият начин за "накълцване" на лентички, който съм открила, използвам и сметнах за удачно да споделя.
Това клипче е може би дванадесетия ми опит :-)...(плюс няколко с изключена камера) ако щете ми вярвайте, но това не е моят глас! Страдах от сценична треска и треперещи ръце... И все пак реших, че въпреки всичко това недоразумение може да бъде показано. Надявам се че няма да ми се смеете много, не че е лошо да се смеете ;-)
Много благодаря на Борис! Без него нямаше да успея да кача клипчето - има си и предимства децата да са на компютъра постоянно.
След довиждане, до скоро и чао (в клипа) не знам какво да кажа... :D

18 коментара:

  1. Течеее..... Страхотна си !!! Толкова полезно и много добре подредено уроче. Благодаря ти и се радвам, че се престраши, сигурна съм, че ще опиташ отново и пак ще ни зарадваш с полезно и изключително добре поднесено уроче :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ааа, не последен, не! :)
    Супер се е получило!

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления за урока - страхотен е! И аз се надявам да не е последен!

    ОтговорИзтриване
  4. Стеф, справила си се чудесно! Напоследък забелязвам тенденцията, всички участващи в подобни "пред камерни" инициативи да са особено критични за представянето си, а не би трябвало да е така. На мен ми хареса твоето уроче, беше си съвсем нормално и не бива да се притесняваш от нищо. Поздрави - ще очаквам продължение на сериала, след пилотния епизод.

    ОтговорИзтриване
  5. Тече, напълно разбирам твоята сценична треска, но първият ти дебют с видео-уроче се е получил страхотно! Толкова добре, че чак ми идва в момента да отида, да награбя лентички и ножичка и да опитам и аз! И може и да стане. Не знам. При теб всичко изглежда тооооолкова лесно и бързо, но при мен сигурно няма да се получи така. Ама може пък, ей така, заради самата идея да опитам! Лек, спорен, слънчев и усмихнат ден от мен и да знаеш, че ще чакам и друго видео-уроче от теб някой ден, когато решиш!

    ОтговорИзтриване
  6. Много добре ти се е получил урока, Стефче. Предполагам, че сценичната треска се преодолява след 2-3 клипа. :) Въпросът е да се решиш да направиш 1-ят, нещо за което аз не се чувствам готова още.

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравления за смелостта, и изпълнението на урочето... наистина много добре погредено и много полезно.

    ПП:И аз се надявам да не е полседното такова уроче, което предлагаш, защото от теб, мисля, че можем много да научим доста от нас. :)

    Поздрави и гуш от мен... :)

    ОтговорИзтриване
  8. Тече, чудесен урок - разбираем, стегнат и полезен! Стискам палци да има още! Поздрави и гуш и от мен:)

    ОтговорИзтриване
  9. Чудно е урочето, много полезно и добре обяснено. Чакаме следващото :)

    ОтговорИзтриване
  10. Е,друго си е на български език! Благодаря за урока,за мен беше полезен! Като видиш такова цвете на моя картичка да знаеш ,че от теб съм го научила!

    ОтговорИзтриване
  11. Тече, добре ти се е получило видеото. Мисля, че урокът ти ще е полезен на много момичета. Аз лично ти казвам едно голямо Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  12. Тече - поздравления за чудесното уроче! Много полезно ще е за квилинг манияците, а пък и аз ще се възполрзвам когато реша да се впусна в тази техника ..
    Поздарви, целувки и слънчеви, почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  13. Mного полезен урок.Всичко изглежда толкова лесно, но ако аз опитам, сигурно ще се окаже много трудно. Поздрави. Ц.К.

    ОтговорИзтриване
  14. Урочето е прекрасно и полезно. И въобще не се притеснявай за гласа си. Съвсем твоят си е. И аз още не мога да свикна с моя глас на запис. Ако някога се осмеля да направя видео урок - ще бъде със субтитри :) Информацията в урока е полезна, стегната и изчистена. Дразня с от празните приказки за запълване на време, докато трае видеото. Ти показваш и говориш точно толкова, колкото е необходимо и достатъчно. Поздравления за смелостта! Поздрави и на детето че ти е помагало!

    ОтговорИзтриване
  15. Много благодаря на всички!
    Добре де, може и да не е последен, но не виждам някой да ми е подсказал темичка :)
    И силно се надявам, че някой ще се върне да каже, че е пробвал и му е харесало...
    Целувам ви!

    ОтговорИзтриване
  16. Te4eto- супер си! Много добре си го направила, малко си притеснена, но това е нормално. Не съм пробвала квилинг, но сега смятам да опитам :). А защо не направи целите цветя, да видим как ги завършваш! Ето, подсказах ти темата за следващия!

    ОтговорИзтриване
  17. Чудесен видео урок, особено за начинаещи любопитковци като мен. Да попитам лентичките за квилинг купувате ли ги или има някакъв трик да се правят в къщи и да стават равномерни? Опитах с машина за унищожаване на документи, но крайщата им са леко накъдрени :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз си ги режа с мини-шредер (реже на 3мм). Малко са накъдрени, но е симпатично :)

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...